Pandázzunk egyet: a cukiság-faktorra alapoz a Fiat apró villanyautója, megnéztük
Egyelőre csak bízni tudunk abban, hogy a jövőre érkező új Panda legalább ennyire ötletes és szerethető lesz.
Egyelőre csak bízni tudunk abban, hogy a jövőre érkező új Panda legalább ennyire ötletes és szerethető lesz.
A Lexus Európába is elhozta az LC500 nyitható tetejű változatát, ami a kupé után kabrióként is igen jól mutat.
Vázoljuk, hogy milyenre sikeredett a négykarikás német prémiummárka első tisztán elektromos szedánja.
A bajor gyártó flagship kategóriás luxusszedánját élőben először a Genfi Autószalonon lehet megtekinteni. Körbefotóztuk az új nagyágyút, amelynek már hazai árai is vannak.
Az ikonikus F1 szellemi örökösének tekinthető Speedtail végsebessége meghaladja a 400 km/h-t.
A francia gyártó ezen újdonságában már egyáltalán nincs kormány és pedálsor – fókuszban az autonóm közlekedés.
Komoly merészség kell egy Bugatti hiperautó tuningolásához, de a Mansorynak e tekintetben sosem kellett a szomszédba mennie némi kurázsiért.
A Q3 és a Q5 közé érkezett modell meghajtásáról 100 százalékban elektromos rendszer gondoskodik.
A kékvérű brit gyártó közel 1 milliárd forintos új sportkocsija szinte csak és kizárólag az aerodinamikai hatékonyságról és a hatalmas kanyarsebességről szól.
Az abszolút unikumnak számító hiperautó névválasztásával nem túl sokat törődött a gyártó.
Az elérhető árú sportkocsi erősen limitált szériás ünnepi változatát Svájcban fotóztuk köbe.
Genfben sikerült üléspróbát vennünk a bottropi székhelyű autónemesítő legfrissebb zászlóshajó modelljében. Ami két kisebb meglepetéssel szolgált.
Az itt a szomszédban készülő hangtalan hiperautó szó szerint elképesztő gyorsulást és igen komoly végsebességet produkál.